Referat fra vores Modeshow hos Belfam den 7. og 8. april

Vi var knap 25 hver aften, og mødtes på adressen i Østergade. vi blev budt velkommen af Pia, som ejer butikken, hun fortalte om butikken, som hun havde haft i 25 år. hun havde en medhjælper denne aften, som også gik mannequin, sammen med Lizza og Gerda. Der var et flot arrangement stillet an, med vin en jordbær dessert, samt forskellige kager, som vi kunne nyde imens.
Derefter var der Mannequin opvisning, hvor de 3 modeller viste meget forskelligt som bluser, trøjer, jakker og nederdele og bukser i forskellige sammensætninger.
Så kunne der handles med 10% denne aften, og efter hvad jeg så, var der mange som købte noget, Aftenen sluttede kl. ca. 20,30. En virkelig dejligt aften, hvor vi fik nye indput til forskellige sammensætninger.
En stor tak til Pia for en dejlig aften